Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

"Κύριοι «Χρυσαυγήτες»..."


του Αρχιμ.Γεράσιμου Φραγκουλάκη, Ιεροδιδασκάλου, Γερμανία


"Όπου ακούς τάξη, ανθρώπινο κρέας μυρίζει"
Οδυσσέας Ελύτης
Έχω την υψίστη ευλογία και τιμή να είμαι Έλληνας-Ορθόδοξος κληρικός και η τιμή αυτή αυξάνεται και εκ του γεγονότος ότι ανήκω σ’ εκείνους, που κατά την «Χρυσή Αυγή» αποτελεί «γάγγραινα» για την κοινωνία. Είμαι δηλαδή και δάσκαλος. Και χαίρομαι και για τις δυο μου ιδιότητες. Και καμαρώνω γι’ αυτό. Μοναδικός μου προβληματισμός είναι κατά πόσο ανταποκρίνομαι επαρκώς και στα δύο αυτά διακονήματά μου.
Κύριοι «Χρυσαυγήτες», αλήθεια τι οξύμωρο που είναι τ’ όνομά σας! Τι σχέση μπορεί να έχει ο βαθύς σκοταδισμός σας με τον «χρυσό» και την «αυγή»; Μάθετε λοιπόν «κύριοι» εσείς οι «εραστές» της τάξης, ότι μαζί με άλλους συναδέλφους μου, εδώ στο Αννόβερο της Γερμανίας προσπαθούμε με αρκετές δυσκολίες να παρέχουμε την Ελληνική εκπαίδευση στα Ελληνόπουλα. Με «κουτσουρεμένους» μισθούς, χωρίς επιμίσθιο και χωρίς ουσιαστικά μέσα, δεν φειδώμεθα  χρόνου και κόπου προκειμένου να προσφέρουμε, στους μαθητές και στις μαθήτριές μας. Αυτά εν ολίγοις κάνουμε εμείς οι κατ’ εσάς «γάγγραινα» της κοινωνίας, εδώ στο Αννόβερο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο "amen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου